Преминете към основното съдържание Преминете към търсенето Преминете към основната навигация

Политика за анулиране и връщане на стоки

Потребителите имат 14-дневно право на анулиране/връщане.

Политика за анулиране и връщане на стоки
В ПРОВИЖЪН ХОУМ ДИЗАЙН ООД (франчайз представител на немската компания DELIFE GmbH) се стремим да осигурим вашето пълно удовлетворение от всяка покупка. Разбираме, че понякога може да възникне нужда от анулиране на поръчка или връщане на стока. Моля, запознайте се с нашата политика по-долу:

Анулиране на поръчка

 • Преди изпращане:
Можете да анулирате поръчката си безплатно, ако тя все още не е изпратена. Моля, свържете се с нас възможно най-скоро на +359 895 385 611 или info@delife.bg, за да заявите анулиране. Ако поръчката ви е предплатена, пълната сума ще бъде възстановена в рамките на 14 работни дни по същия начин, по който е извършено плащането. 

 • След изпращане:
Ако поръчката ви вече е изпратена, тя не може да бъде анулирана по стандартния начин. В този случай тя ще бъде третирана като връщане на стока и ще важат условията за връщане, описани по-долу. Възможно е да бъдат начислени такси за доставка и обработка.

Връщане на стока
Имате право да върнете закупена стока в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаването ѝ, без да посочвате причина за това. 

Условия за връщане:
 • Състояние на стоката: Мебелите трябва да бъдат върнати в перфектно търговско състояние – неразопаковани, немонтирани, без следи от употреба, повреда или промени, с ненарушена оригинална опаковка (ако е приложимо), етикети и прилежащи документи (касова бележка/фактура, гаранционна карта и др.). В противен случай си запазваме правото да откажем приемане на върната стока или да приспаднем сума за възстановяване на първоначалното състояние. 

 • Транспортни разходи: Транспортните разходи за връщане на стоката са за сметка на клиента, освен ако връщането не се дължи на дефектна стока или грешка от наша страна. 

 • Изключения: Следните стоки не подлежат на връщане, освен в случаите на фабричен дефект: 

           o Стоки, изработени по индивидуална поръчка и съобразени с конкретни изисквания на клиента (например тапицерия по избор, нестандартни размери и др.). 

Процедура за връщане: 

 1. Уведомяване: Моля, уведомете ни за вашето намерение да върнете стока в рамките на 14-дневния срок, като се свържете с нас на +359 895 385 611 или info@delife.bg. Можете да използвате и примерния формуляр за отказ от договор, предоставен по-долу. 

 2. Опаковане: Опаковайте внимателно стоката в оригиналната ѝ опаковка, за да осигурите безопасното ѝ транспортиране. 

 3. Изпращане: Изпратете стоката до [адрес за връщане на стоки]. Препоръчваме да използвате куриерска услуга с опция за проследяване.

Възстановяване на сума

Ако прекратите този договор, ние ще възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора ви на метод на доставка, различен от най-евтината стандартна доставка, предлагана от нас), своевременно и най-късно в рамките на четиринадесет дни от датата, на която сме получили уведомлението за прекратяване на този договор. За това възстановяване ще използваме същия начин на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако изрично не е уговорено друго с вас; при никакви обстоятелства няма да ви бъдат начислявани такси за това възстановяване. Можем да откажем възстановяване на сумата, докато не получим стоките обратно или докато не предоставите доказателство, че сте върнали стоките, което от двете настъпи по-рано.

Дефектни или повредени стоки

Ако получите дефектна или повредена стока, моля, свържете се с нас незабавно – в рамките на 48 часа от получаването. Моля, запазете оригиналната опаковка и всички документи. Ще организираме замяна на стоката или пълно възстановяване на сумата, включително транспортните разходи, след като прегледаме и потвърдим дефекта/повредата. Възможно е да изискаме снимки на повредата за нашата документация.


Примерен формуляр за отказ от Договор

Примерен формуляр

(Ако желаете да прекратите договора, моля, попълнете този формуляр и го върнете).

– До DELIFE България (ПРОВИЖЪН ХОУМ ДИЗАЙН ООД), [Вашият адрес за кореспонденция/връщане на стоки], info@delife.de

– С настоящото аз/ние (*) прекратявам/прекратяваме договора, сключен от мен/нас (*), за закупуване на следните стоки (*)/предоставяне на следната услуга (*)

– Поръчано на (*)/получено на (*)

– Име на потребителя(ите)

– Адрес на потребителя(ите)

– Подпис на потребителя(ите) (само ако уведомлението е направено на хартия)

– Дата

(*) Задраскайте ненужното.


Въпроси и контакт

Ако имате въпроси относно нашата политика за анулиране и връщане, моля, не се колебайте да се свържете с нас: 

 • Телефон: +359 895 385 611 

 • Имейл: info@delife.bg 

 • Работно време: 10:00 до 17:00 (пон./пет.) 

Благодарим ви, че пазарувате в DELIFE.bg!

REV016